onsdag 24 augusti 2011

Älskar att organisera

Min barnsligt gulliga nya kalender

Man skriver själv i datumen så man kan börja använda den när man vill

Och så får man med en massa söta klistermärken
Något jag aldrig tycks växa ifrån är min kärlek till kalendrar! Jag lockas alltid av fina kalendrar och köper alltid ny innan den gamla tagit slut bara för att jag älskar känslan av att börja om, organisera upp livet i textform och få det sådär överskådligt och ordentligt.
Jag kan sudda ut och skriva om bara för att det ska se pedantsnyggt ut i kalendern!
Sen jag köpte min iphone har jag inte haft någon kalender men för nån vecka sen halkade jag dit igen och beställde den här fina kalendern...från KOREA!
Idag damp den ner i min brevlåda och jag var lyckligare än ett barn på självaste julafton tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar