måndag 14 november 2011

God Natt

Nu säger jag god natt! Idag har det varit en härlig helt vanlig vardag! Gillar "vanliga" dagar med rutiner och effektivitet. Åke sov ända till halv sju (bättre än halv fem som har varit rutinen alltför länge).
Min tur att ta morgonen så jag var nöjd och utvilad när jag vaknade. Efter morgonbestyr blev det en rejäl runda med hund och vagn, hann precis hem, lämna över Åke till Mattias och sätta mig i bilen för att köra till jobbet. Jobba några timmar sen åkte jag till maxi för handling inför kommande kalas.
På maxi fanns billiga blommor så när jag ätit och plockat in maten i skåpen började jag plantera om blommor. Och eftersom kreativitet föder kreativitet fortsatte jag att fejja med allt möjligt här hemma.
Nu ska det bli mysigt att krypa till kojs, och imorgon är det jag som har sovmorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar