söndag 4 september 2011

MIN helg

Den här helgen går mot sitt slut, jag är trött, har lite ont i huvudet men väntar nu mest på att båda barnen ska sova sött så Mattias o jag kan göra laxrullar och slänga oss i soffan med filtar, ljus och film.
Jag har haft ett finfint dygn, gårkvällen spenderades på partaj hos systern min, jag cyklade hem till mamma i natten efter lite dansande på Harrys, där var det bäddat o klart, bara att krypa ner och njuta av en lång natts sömn utan att behöva oroa sig för att något/någon ska väcka än.
Tio vaknade jag som en utsövd prinsessa, frukosten var klar nere i köket och där kunde jag sitta i lugn och ro.
Klockan två skulle jag infinna mig på jobbet med innan dess hann jag även med en liten shoppingrunda på modehuset där jag hittade en mysig hösttröja och åt lunch med mig själv!
Nu är jag åter hemma och återförenad med familjen, vilket känns bra. Men behovet av att få vara "on my own" ett dygn var enormt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar