fredag 13 maj 2011

Godzilla är vaken!

Jag avskyr när jag inte får min sömn! Innan skulle jag sagt mina åtta timmar, men det är orealistiskt för de flesta småbarnsföräldrar så jag vill iallafall ha sex timmar!
Jag trodde det var övergående men nu inser jag att Åkes nya vana är verkligen att vakna halv fem...jag har gjort allt för att han ska somna om, men icke, pigg som en lärka!
Jag får helt enkelt börja gå och lägga mig tidigare, iallafall de mornar det är min tur! Hur som helst blir jag ju på så sjukt dåligt humör av denna sömnbrist. Jag kan inte låta bli att smälla i soptunnelocket och i toadörren lite extra, jag blir verkligen hemsk!
Men jag mjuknar ganska fort som tur är...nyss kom Mika nedstudsande för trappan, pigg och glad, då kan man ju inte annat än att bli på lite bättre humör!
Nu väntar jag bara på att Mattias ska komma ner...för då går jag nog upp och lägger mig en stund...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar